Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Uuuu! Du er god! Du talte til og med dette innlegget ditt. Men, neida, du tigger ikke om prikker i alle innleggene. Ikke direkte. Bare underbevisst og subtilt. Muligens på en slik måte at veldig få - om noen - oppfatter det? 
Hva i alle dager er det egentlig du snakker om? Skal man tigge om å få prikker så må vel poenget være at folk faktisk skjønner såpass at de også da deler ut en prikk. Om man tigger prikker så underbevisst og subtilt at ingen skjønner det så tigger man da for faen ikke heller? Eller er poenget her at jeg ikke skjønner det selv? Eller at jeg er dårlig på å tigge? Eller hva i alle dager liksom? 
Jeg har forøvrig såpass mange poeng at jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg får ett eller tusen poeng den ene eller den andre veien. Ihvertfall ikke sånn utover at jeg jo synes tilbakemeldinger kan være interessante. Det gjelder enten de er røde eller grønne. Eller Esme sine gule likegyldighetsprikker for meningsløse innlegg. Som feks når noen sier at man tigger prikker ubevisst. Jaysus. Nå som jeg nettopp hadde tenkt tanken om at du kanskje ikke var totalt treg i bollen også altså.
|