Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er greia med Nespresso?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 20:30   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Jeg hadde skjønt det om det ble distribuert i dagligvarehandelen over hele landet til en edruelig pris. Denne konseptsjappa har funnet veien inn i Oslos mest eksklusive high end bekledningsvarehus og det er tydelig at man vil assosieres med eksklusivitet. Det er et langt skritt fra pulver og bleier i mine øyne. Greia her er vel mer hokus pokus merkevarebygging enn kaffe.

De fleste av oss handler ikke i konseptsjappa, men kjøper nye kapsler på nett og får pakken levert på nærmeste postkontor, eventuelt rett på døra. Nettopp det at jeg kan kjøpe de på nett (og at de minner meg på at jeg snart er i ferd med å gå tom!) og har så effektiv leveringstid og kundeservice gjør at jeg liker min Nespressomaskin. Ja, i tillegg til at jeg liker kaffen, så klart.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.