Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 11:00   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs pop

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Ja det høres ut som et bra kjøp. Virker som om posten er på hugget om dagen så når det tilkommer moms og innfortollingsgebyr + ventetid før forsendelsen endelig kommer så er det sannelig ikke mye en sparer!

Skal man bare ha en bukse, så vil det helt klart lønne seg å kjøpe i Norge, spesielt når det er tilbud som hos Småkryp. Skal man derimot ha flere plagg, vil det lønne seg å handle fra Eventyrsport som har knalltilbud.

Jeg etterbestilte en heldress i tillegg, fordi jeg angret at jeg solgte den jeg hadde. Så da kommer heldress + todelt sett og lue. Skal regne på det når pakken kommer, jeg vet sånn noenlunde hva regningen kommer på, men i forhold til norske veiledende priser, har jeg spart ganske mye.

Om det tar ei drøy uke, så synes ikke jeg det er kjempelang tid, når det skal fra utlandet og gjennom fortolling her i Norge. Dessuten skal det ikke brukes før neste vinter

Men som sagt, skulle jeg bare hatt ei jakke eller en bukse, hadde jeg helt klart bestilt fra Småkryp

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.