Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 14:10   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!

Ikke når det gjelder mote.
Jada, jeg vet "alle" gleder seg til våren.
Men i dag tok jeg meg i å ikke glede meg.

I forhold til mote er jeg høst/vinterdame. Da kan jeg gå i kule strømpebukser, kjole/skjørt og støvletter. Det er helt topp!! Jeg kan kle bort dvaske og bleke føtter, og det er klær med "mine" farger.

Nå går vi mot duse farger... blekrosa og babyrosa og dusrosa og alt som er. That`s not me! Og plutselig kan jeg ikke ha på svart ullstrømpebukser og Dr.Martens heller.

Jeg merker det allerede når jeg går i butikker, det er ikke like stas liksom. Jeg har kun slimjenas i skapet nå, som jeg bruker oppi støvlettene. Til våren og sommeren må jeg vel til med småsko? Og det er ikke alltid like pent med str 41.

Neh, det blir vel laaaaaaaaaange sommerkjoler (i duuuse blomstermønster ) og linbukser da skjønner jeg?

:frustrert:

Noen som har oppløftende råd, tips og sånt?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.