Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mellomlanding

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 16:30   #30
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mellomlanding

Jeg har akkurat reist til New York med transfer i Køben. Reiste med Sas på gjennomgående billett og på en gyldig forbindelse med 50 min i København. Ikke å anbefale nå på vinterstid nei. Flyet var 15-20 min forsinket inn, jeg sprang som en gal...snek i passkontrollen (for der var laaang kø) og nådde heldigvis flyet videre (pga av at det også var forsinket...men det stod det jo ikke noe sted). Men jeg måtte klarte meg uten baggasje i 1 1/2 døgn.
På vei hjem hadde jeg en time. Der måtte vi også gjennom security og jeg var glad for at vi landet litt tidlig for det var kø og hadde nok bare vært på hengende håret hvis ikke.
Nå hadde jeg heldigvis gjennomgående billetter så da er det flyselskapets ansvar ved forsinkelser osv, men lite kjekt alikevel iallefall når du skal et sted det ikke går fly hver time.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.