Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Fråtsing - plan for hvordan du skal takle julematen?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 13:35   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Fråtsing - plan for hvordan du skal takle julematen?

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10028073

Legger ikke på seg av fråtsing nei, kroppen reagerer med å spise mindre?

Not so much.. Problemet mitt er iallefall å slutte med godteriet etter en fråtseperioden, som jeg sist hadde sist jul. 2010 ble vel et godteriår, med dertil + 10 kg.

Derfor har jeg en plan i år: Vi har ikke bakt noen julekaker (mulig vi kjøper noen få like før julaften), dessuten har vi ikke gått til innkjøp av noe godteri (ennå), vi er inne i en god periode der jeg ikke har så spesielt lyst på godterier, dessuten bor vi like ved en kiwi som alltid er åpen, planlegger å ikke kjøpe inn stort, for om vi har godteri i hus klarer jeg nok ikke å holde meg på den rene linje..

Har du noen plan for hva og hvor mye du skal spise av julegodt i år?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.