Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 19:59   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

He, he. her kan det ta av ser jeg.

Altså. Vi trenger ikke en traktor en gang. Han mener han skal brøyte utenfor huset med den. Vel, han har en til det. Han er tullette etter biler. Har to bobler fraskrudde i garagen på 100 kvm, som har stått slik i noen år nå. Og en veteran mercedes. Og denne traktoren.
Og jeg har fortalt hva jeg mener, men gidder ikke lage et helvete ut av det. Da tenker jeg at jeg heller får beskytte oss litt mot han selv, om dere forstår. Blokke rjeg finn, kommer han til å mumle "du må se å fikse nettet" og så tusler han ut og skrur på noen av de bilene som står her.
Nå har han satt seg fast i ny traktor opplegget. Det er snakk om 100 000,- Selv om pengene er her, mener ikke jeg de skal brukes på traktor, men på opppussing av en SÅRT tiltrengt gang og isolering der. Han er enig i at det skal gjøres, men traktoren kommer visst først. Jeg gir opp. Jeg klarer ikke å få han til å forstå at vi ikke har plass ELLER ett fnugg av behov for den.
Så kjøper han ikke den i ettermiddag, så må finn blokkes. Kjøper han den vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, men da legger jeg den andre ut for salg. Med eller uten samtykke.
Vi kan ikke ha to traktorer her midt i byen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.