Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

[n00b] Søskenvogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 13:33   #1
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

[n00b] Søskenvogn?

Det er en jungel der ute. En stor, skummel, fæl jungel, og rundt hvert eneste hjørne står det en slem apekatt som er ute etter å prakke på meg noe jeg ikke vet hvorvidt jeg trenger.

Det blir sånn ca18 måneder mellom en og to, og det blir sannsynligvis en del trilling. Til og fra barnehage, til og fra butikk, hit og dit og overalt. Som vanlig.
Jeg aner virkelig ikke hva jeg trenger. Eller hva jeg vil ha. Jeg trodde aldri jeg kom til å være i denne situasjonen, jeg trodde jeg var ferdig når jeg kjøpte den forrige vogna ("Denne kan jo nestemann bruke også, så kjekt" ...mhm).
Hjelp meg! Erfaringer, meninger, bilder, ideer, hva som helst. Bare hjelp!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.