Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hjelp, støvet overtar!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-10, 18:19   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Sentralstøvsuger koster 2000kr ca. Kansje du kan klare deg med 1 eller 2 utganger utenom den som er ved støvsugeren.

Har dere peis? Du kan sette en gryte med vann oppå den når den er i gang så får du fuktigere luft.

Vannstøvsuger tar også mye mer støv. Men de er jo dyre. Vi hadde Rainbow når jeg var liten og den var jo helt fantastisk. Til å støvsuge med, til å blåse opp badebasseng osv. Vaske tepper, sofa osv. Genial.

Selve støvsugeren ja, men selve røropplegget koster mye mer. Vi betalte mye for røropplegget, og de ble lagt under byggingen av huset. Det er enda dyrere å få det lagt etterpå.
Men åh som jeg elsker sentralstøvsugeren min. Jeg skal ALDRI mer bo et sted som ikke har det. Og jeg skal aldri mer ha vanlig støvsuger, hepafilter eller ei, de brenner støvet og spyr det ut i rommet igjen åkke som, og det som har kommet ut av støvsugeren er mye verre for luftveiene enn hybelkaniner. :allergiker:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.