Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hjelp, støvet overtar!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-10, 13:22   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Sånn du skriver høres det jo nesten ut som om kravene dine er det mest problematiske. Det er jo forskjell på litt støv på gulvet og et skittent gulv, altså. Å støvsuge hver dag er i mine øyne nokså overdrevet hvis du ikke har dyr som røyter eller noe.

Jeg vet at kravene mine er høyere enn de bør være, og jeg jobber faktisk litt med dette siden jeg jo bor sammen med en mann og to barn som IKKE er i nærheten så ryddige og renslige som meg, og jeg vil jo ikke være psyko-mamma.
Men gulvet er mørkt, og alt ALT vises på dette gulvet. Så om jeg går en dag eller to uten å støvsuge, ser det ikke ut. Det er fullt av støv og hår, ja menneskehår. Jeg mister endel hår, men alt kan umulig være mitt. Støvet er det verste, og nå på vinteren dras dritt inn utenfra også. Vi har dessverre en gang (med det samme gulvet som i stua) som ikke bare er gang, men der man må gå helt bort til ytterdøra for å komme seg opp trappa til andre etasje osv, og da får man dritt på beina. Når vi kjøper hus skal jeg ha yttergang som bare er gang og ikke noe annet!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg tror mannen din bør ta ut de filtrene Iset. Om de ikke har blitt støvsug på en stund, vil du antagelig får sjokk, hjertetrøbbel og fandens oldemor.

De filtrene bør støvsuges temmelig ofte nå som pumpa går, når de blir tette vil pumpa varme dårligere også.

Jeg kjenner at jeg er helt enig med deg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.