Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 23:54   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?

Jeg er på jakt etter ny vaskemaskin.

Det jeg helt sikkert skal ha er en trommel som tar 8 kg og med 1600 o/min.

Og så vil jeg ha en maskin som skyller ut vaskemiddel helt. Maskinen jeg har nå gjøre ikke dette, selv ikke med ekstra skylling-knapp inne. Tar jeg en ny runde med bare skylling ser jeg at det er såperester igjen i klærne/bleiene- og det selv om jeg bruker lav såpedosering.

Andre ting som er ønskelig er:
- At det går an å programmere rett på skylling (så bleier og annet kan få en kald skylling før varm vask)
- Ullvugge - Dersom det er den som gjør slik at Nøstebarns ulltøy kan vaskes maskin uten å krympe. Hvis ikke er det ikke så farlig med den vuggen.
- Mulighet for kortprogram (dvs 60 og/eller 40 graders program som er litt kortere enn vanlig normalvaskprogram)
- Energiklasse A
- Lydsignal ved ferdig maskinvask
- Lys i trommel når døren er åpen

og ikke minst- god kvalitet!

Sist redigert av Éowyn : 22-11-10 kl 00:08.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.