Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 22:15   #11
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?

Jeg skjønner hvordan du har det. Akkurat nå ligger jeg på sofaen og hviler meg i form til å ta en rydderunde i gangen og finne fram klær til i morgen tidlig.

Helgene hjemme med barna er veldig fine, jeg får gjerne gjort en del i løpet av en dag, men ender gjerne med å ha masse gjenstående på kvelden. Det skjer mye, slik at jeg ikke får tatt klesvasken eller ryddet ferdig det jeg holdt på med. Et barn må ha hjelp med noe, en spør om noe annet, og vips har jeg faktisk glemt hva jeg holdt på med.

Jeg har lavt ambisjonsnivå, og synes ikke det gjør så mye at jeg ikke nødvendigvis rekker å brette tøy før mandag morgen. Prioriterer vekk husarbeid på den måten, og må som betaling leve med rotete hus. Det funker for meg.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.