Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 09:24   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.201
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg syns dette er langt over grensen for det latterlige. For det første har jeg aldri uttrykt meg sånn.

Og det påstod jeg da heller ikke, så det kan jeg ikke se at er relevant i det hele tatt. Det var ikke deg jeg snakket om, jeg snakket om hva som er lov (som svar på utsagnet om at det er lov å være anonym).

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

For det andre kan HVEM SOM HELST gå inn på NM eller her på FP og lese til øyet blir stort og vått, og finne ut masse om dere som er så nøye på å bruke samme nick over alt. Det er jo dere som legger det ut, og dere vet at andre leser... så hva er det man syns er uhøflig? At andre ikke har skrevet like mange innlegg? Eller at andre ikke har "utlevert" seg selv?

Nei, jeg synes slett ikke det er uhøflig å være hverken anonym eller privat eller lite aktiv. Siden du spør.

Selv synes jeg det er litt uhøflig å si, som KlaraKu sa, at man vet hvem noen andre er og har klare meninger om dem ut fra tidligere erfaringer, samtidig som man sier at man ikke vil fortelle hvem man selv er. Det er altså ikke det å ha tidligere erfaringer jeg mener er uhøflig, og heller ikke det å senere bestemme seg for å være anonym - det er det å si at man gjør det.

Men primært sa jeg bare at det er lov å si disse tingene, på samme måte som det er lov til å si at man synes det er uhøflig å si disse tingene. Og på samme måte som du har lov til å si at du synes det jeg sier er latterlig. Så bare slå deg løs.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no