Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

VW Tiguan - hvilken farge?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken farge på VW Tiguan?
Hvit 10 21,28%
Sort 27 57,45%
Sølv (ja, bare for å ha med alternativet) 5 10,64%
Ingen av delene / Annet 5 10,64%
Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-10, 21:51   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

VW Tiguan - hvilken farge?

Da er det opp og avgjort - vi skal kjøpe ny bil og det blir etter årevis med Audi i form av A2 og A4 denne gang en spjut ny VW Tiguan R-line. Mannen har vært og forhandlet ned til meget god pris til både oss og sin bror med familie, og kontrakten skal underskrives i morgen ... Men vi er ikke heeelt i mål mtp. farge.

Utgaven med alt utstyret vi ønsker kan kun fås i sølv, sort eller hvit - det er vel kanskje medaljens bakside ettersom jeg/vi egentlig kunne tenke oss noe litt annet denne gangen, men det er nå engang sånn og vi synes bilen er så rå og god at fargen er og blir en bagatell. I tillegg er vi nede i bare to alternativer, ettersom sølv av ymse årsaker er uaktuelt.

Så; hvit eller sort?

Kan legge til at vi hadde sølvfarget A2 og sort A4 for noen år siden, mens A4-en vi har nå er mørk grå, men det synes bare når den står ved siden av en helt sort bil ...og derfor kunne det jo vært litt artig å prøve noe annet denne gangen, eller?

Jeg har lenge sagt at jeg ALDRI skal ha hvit bil, det er så "kassebilaktig" ...men jeg må nok svelge en kamel og tre der, for jeg synes faktisk Tiguan er ganske så tøff i hvit. Den sorte er ever så klassisk og flott, men den hvite er dertil litt annerledes og fremhever deltaljer i langt større grad, samt at jeg synes den er ganske lekker, rett og slett. What to do??

Sist redigert av Bomull : 27-09-10 kl 22:00.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.