Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal meg varme støvler!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 09:24   #1
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Anbefal meg varme støvler!

Etter sist vinter har jeg lovet meg selv at jeg skal kjøpe dunkåpe og varme støvler, slik at jeg kan stå i mange minusgrader på stasjonen og vente på toget uten å fryse halvt ihjel. For jeg har ingen forhåpninger om at vinteren kommer til å bli noe varmere dette året, ei heller at NSB/Jernbaneverket klarer å håndtere snø/kulde noe bedre enn sist...

Siden den grå North Face dunkåpen nå er i boks (1700 på salg hos Intersport) mangler jeg nå bare støvler. Men jeg vet ikke hva som er bra!

Anbefalinger mottas med takk!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.