Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?
Jeg brenner masse lys, både hjemme og på hytta. Da går det i telys og hvite kubbelys eller hvite kronelys. Høst og vinter kjøper jeg ofte avskårne blomster til helga - ja, jeg kan finne på å kjøpe med meg tulipaner når vi drar på hytta også. Akkurat nå har jeg en bukett med hvite liljer stående. I tillegg har jeg alltid noen grønnplanter og et par orkideer
Vi har alltid en serviettholder på kjøkkenbordet. Til hverdags går det i billige servietter fra Åhlens o.l - til lørdagsmiddagen synes jeg at det er kjekt å dekke med lys på bordet og fine servietter. Marimekko-servietter er en favoritt
Gardiner byttes sjelden - har hvite liftgardiner på kjøkkenet og hvite gardiner i stua. Stuegardinene har jeg vel hatt i 8 år, så jeg vurderer nye gardiner nå i høst. Puter bytter jeg stort sett vår og høst (legger til side og tar de fram ved en senere anledning - kjøper ikke nytt hver sesong nei)
Så ja - jeg gleder meg over både fine lys, servietter og blomster. Jeg er nok utstyrt med "gammeldags husmor-gener" for jeg setter stor pris på et ryddig og ganske rent hus til helga. Jeg er opptatt av interiør og tilstår glatt at omgivelsene har mye å si for min trivsel