Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 13:12   #24
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg brenner masse lys, både hjemme og på hytta. Da går det i telys og hvite kubbelys eller hvite kronelys. Høst og vinter kjøper jeg ofte avskårne blomster til helga - ja, jeg kan finne på å kjøpe med meg tulipaner når vi drar på hytta også. Akkurat nå har jeg en bukett med hvite liljer stående. I tillegg har jeg alltid noen grønnplanter og et par orkideer

Vi har alltid en serviettholder på kjøkkenbordet. Til hverdags går det i billige servietter fra Åhlens o.l - til lørdagsmiddagen synes jeg at det er kjekt å dekke med lys på bordet og fine servietter. Marimekko-servietter er en favoritt

Gardiner byttes sjelden - har hvite liftgardiner på kjøkkenet og hvite gardiner i stua. Stuegardinene har jeg vel hatt i 8 år, så jeg vurderer nye gardiner nå i høst. Puter bytter jeg stort sett vår og høst (legger til side og tar de fram ved en senere anledning - kjøper ikke nytt hver sesong nei)

Så ja - jeg gleder meg over både fine lys, servietter og blomster. Jeg er nok utstyrt med "gammeldags husmor-gener" for jeg setter stor pris på et ryddig og ganske rent hus til helga. Jeg er opptatt av interiør og tilstår glatt at omgivelsene har mye å si for min trivsel

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.