Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 20:05   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Så skjedde det, jeg glemte igjen lommeboka da jeg var i butikken. Merket det etter fem minutt, returnerte til stedet, men lommeboka var selvfølgelig borte Gikk til informasjonsskranken - ingen lommebok. Lette rundt stedet der jeg forla den - ingen lommebok.

Så var det bare til å dra hjem og begynne og sperre kort. Hadde et aldri så lite håp om at lommeboka ble funnet av en ærlig sjel, som ville ta kontakt - den er jo smikkfull av informasjon om MEG og hvem jeg er... Men nei. Timene flyr, og jeg har ikke hørt et pip. De ca 1750 kr jeg hadde i lommeboka var nok for fristende

Så nå er mitt siste håp at den uærlige sjelen er så "snill" at h*n legger lommeboka et sted hvor en ærlig sjel kan finne den, og returnere den til meg. Hadde selvfølgelig "halve livet mitt" i den. Penger og kort kan erstattes, alt det andre ikke

Og da må jeg bare spørre: Hvorfor er det alltid uærlige mennesker som finner lommebøker??? Og er det mange her som synes fristelsen ble for stor om de fant en lommebok med penger i? Tror knapt jeg har snakket med et eneste menneske som har fått igjen en mistet lommebok, og da må man jo spørre seg om det er fordi folk er uærlige, eller om det er fordi det bare er uærlige mennesker som finner lommebøker

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.