Sv: Kokosbolles oppussingstråd
Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.
Takk, Grøten! 
Har vært litt tiltaksløs de siste dagene pga forkjølelse, men i dag fikk jeg et kick igjen og det var godt å bli ferdig med grunninga, nå er all den ubehandla panelen borte!
Nå skal jeg bare få sparkla og pussa så kommer svigerinnen min aka maledrånninga neste helg og skal male loftsstua ferdig. 
Det er bare hyggelig! Og jeg er virkelig IMPONERT altså.
Deilig å være ferdig med grunninga kan jeg tenke meg, jeg har masse jobb foran meg med slikt arbeid jeg også. Skal pusse opp kjellerstua i løpet av vinteren.
Litt usikker på om vi beholder panelen, for er bare halve veggen og resten stygg tapet. Men taket må taes og det er nesten verst synes jeg. Blir så gåen i rygg og armer pga teite stillinger.
Har masse malehjelp i mamma jeg da, så skal vel få satt ho igang...
Forresten har du inspirert meg til hvordan vi skal gjøre det med kjøkkenet. Vi skal også lage en slik åpen løsning, alla deres. Men det får bli på nyåret.
Holder på med badet i 2. etg nå, så må vi fikse litt på soverommene til ungene pga litt bytter siden lillemor skal ha et av rommene etterhvert. Så kjelleren og SÅ kjøkkenet. Vi blir visst ikke arbeidsledige med det første vi heller. 
Huset vårt er nyopppusset av de vi kjøpte huset av da, så er vel egentlig fint nok her. Må bare noen "små" endringer til. 
(Ups...dette blei langt...)
Sist redigert av Grøten : 25-08-10 kl 23:43.
Årsak: En del skrive"leifer"...
|