Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan velger man hunderase?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 09:44   #21
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan velger man hunderase?

Veldig mange sier veldig mye bra om puddelen, men jeg har ikke likt puddel etter å ha vært mye sammen med en som ikke var noen kjekk hund i det hele tatt. Men klart, ser at det blir litt teit av meg, det var tross alt bare én hund og trenger ikke si noe som helst om rasen. Det var dessuten ikke en mellompuddel, men en av de små. Labrador er for stor og mannen vil heller ikke ha det etter å ha blitt bitt av en som barn.

Streetmix kan være veldig bra, det er jeg enig i, men som jeg sier så tror jeg ikke det er så lurt for oss som skal ha vår første hund. Jeg har jo vokst opp med hund, så jeg er ikke helt uerfaren, men for min familie så blir det den første hunden.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.