Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Android applications

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 11:04   #13
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Android applications

I tillegg til det som er nevnt her bruker jeg ColorNote for å skrive handlelister. Veldig kjekt med funksjon der man kan hake av etterhvert som man har lagt ting i kurven, også kan man sortere lista på nytt sånn at det man har igjen blir stående øverst.

Jeg har også Barcode Scanner, mest fordi det er gøy og for å hente snarveier til app'er jeg vil innstallere.

GeoQuiz bruker jeg som tidsfordriv når jeg f.eks venter på bussen, og jeg bruker Brain Genius på samme måten. Synes det er greit med tidsfordriv som utfordrer hjernen litt.

På flytur med smårollingen har jeg brukt Toddler Lock og diverse applikasjoner med bilder og dyrelyder. Setter da telefonen i flight-mode før jeg skrur den av før avgang, for da kommer den i flight-mode når jeg skrur den på etter at vi har kommet i lufta, så kan hun spille og kose seg når hun blir utålmodig.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.