Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 01:02   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tja. jeg gleder meg til høsten, det skal bli utrolig ålreit med litt større baby sånn at jeg kan komme meg ut og rundt litt, lage selskaper og jeg gleder meg som en unge til halloween, vi har kjøpt et skikkelig halloweenhus og jeg skal ligge på lur og sende opp spøkelser når det kommer unger og jeg skal få porten til å knirke og lage gresskarlykter. Og så gleder jeg meg til jul, det blir utrolig hyggelig å ha bodd i huset et år og ikke være nyinnflyttet, i fjor hadde vi bodd i huset i to døgn før vi hadde full julaftenfeiring med masse slektninger og det var litt hektisk.

Men jeg gruer meg til vinteren, om det skal bli som det var i fjor. Det var så forferdelig kaldt. Tyve kuldegrader, jeg følte at det eneste vi klarte var å holde oss varme liksom, vi fikk ikke gjort så mye annet.

Halloween, ja. Har jo ingen tradisjon med det selv, men kjenner at det er noe jeg kommer til å innføre her. Det er jo kjempegøy. I forfjor måtte jeg opp på veien og jage unger inn til oss og en liten 3-åring som sto og ventet for å gi godteri.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.