Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Når er man fattig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 21:00   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man fattig?

Jeg kjenner at jeg har lyst til å si noe, men klarer ikke å formulere meg uten å tråkke på tær.

Men bor man i Oslo er det ikke rare boligen man får for 1.5 mill. Flytter man ut av Oslo, er SFO like dyrt i nabokommunene, og man får pendlerutgifter i tillegg. Dessuten er det en ond sirkel her - hun jobber antagelig for mye, og er for sliten til å ta på seg og barna ekstrabelastningen med å flytte.

Jeg har forøvrig mer enn 1500 kroner måneden i strøm, og jeg tror ikke jeg kan spare særlig mye mer uten at vi fryser mye.

Det er lett å gi råd når man selv sitter velberget og med to inntekter.

Forøvrig tjener jeg ikke mer enn henne, og klarer meg helt fint alene, men det skyldes mye annet også. Jeg er forbauset over den unisone fordømmelsen, selv om jeg også er i tvil om fattig er det rette ordet

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.