Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-10, 12:55   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2010

Tar en oppsummering av det jeg har skrevet hipp som happ før og som jeg husker i ettertid og fra nylig:

1. Nord En enkel og sær norsk film med noen morsomme innslag.
2. The martian child Litt dryg, men allikevel søt film om en foreldreløs gutt som tror han er fra det ytre rom og som ikke finner sin plass på jorden.
3. The holiday Vittig og deilig romlemantisk.
4. Lønsj Norsk film. Forstod ikke helt handlingen, men grei underholdning var det.
5. Inglorious basterds Tja, jeg ble ikke så imponert jeg. God film, absolutt, men jeg falt litt av lasset, mulig fordi jeg var veldig trøtt da jeg så den.
6. Død snø Jeg synes bare denne er fantastisk morsom, zombiemorsom!!
7. Marly & Me Kjeeeedelig!!
8. Anywhere but home Gjennomsnittlig romantisk komedie.
9. New in town Romantisk komedie som ikke når helt til topps.
10. Gubben & Katten og nissemaskinen Veldig søt barnefilm, jeg er selv veldig glad i Gubben & Katten, vi leser mye disse bøkene og jeg (og ungene) synes illustrasjonene er fantastisk fine - så detaljerte.
11. Shutter Island Knallbra! Spennende, litt skummel, mystisk og veldig fengende.
12. The hangover Morsom!
13. The box Starter greit, men ender opp i en suppe uten hold i noe som helst. Kjedelig og dårlig er min personlige mening.
14. Det beste som kunne skje Søt film.
15. A perfect getaway Ok, grei underholdning.
16. Tomme tønner Morsom og knall ærlig norsk film - jeg synes den var herlig!
17. Twilight: Eclipse De to foregående filmene i Twilight-serien har jeg likt bedre, men denne er også oppslukende fra start til slutt.
18. The bounty hunter Gjennomsnittlig romantisk komedie.
19. Remember me En søt, men samtidig tung og trist film som jeg personlig ble litt skuffet over.
20. De usynlige Norsk, grei underholdning. Jeg forstår ikke helt tittelen kontra filmens innhold og les for all del ikke på baksiden av coveret om du leier DVD, da blir du bare forvirret. Mye flott orgelmusikk. Ellers en litt trist film om feil valg, konsekvenser og anger; en god film.
21. Det som ingen vet Politisk dansk thriller med både norske og svenske innslag. Litt forvirrende og innviklet handling, men grei underholdning som gjør deg nysgjerrig og får deg til å følge med for å finne svar.
22. Precious Vond, sterk og gripende, men akk så flott og vakker på samme tid. Anbefales!!
23. Valentine´s Day Søt, romantisk komedie med mange kjente skuespillere, men liten story.
24. Public Enemies Ble ikke tatt med storm, men god film.

Sist redigert av Bomull : 26-07-10 kl 13:16.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.