Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortell meg om ditt utdrikningslag

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 20:02   #22
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes aldri det har vært noen suksess å dra på byen etter utdrikningslaget, så det ville jeg ikke anbefalt.

Aldri? Selv om bruden er veldig glad i dra på byen og danse og ha det gøy? Det ser ut som i de fleste tilfellene her, har man dratt hjem til noen etterpå. Kanskje det er det beste? Jeg vet i hvert fall at jeg ville helst dratt hjem til noen, jeg er litt ferdig med ut-på-byen-livet. Men bruden her er litt mer festmenneske enn meg.

Hva har dere gjort med overnatting? Kjørt bruden hjem, sovet sammen hele gjengen et sted, noen sovet på hotell?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.