Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortell meg om ditt utdrikningslag

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 19:34   #21
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag

Jeg hadde et fantastisk morsomt utdrikningslag, og jeg tjente kanskje litt på å være førstemann ut i gjengen?

Jeg var aldri russ på vgs, så jeg fikk en dag som russ. Fikk russedress, og hele gjengen hadde like t-skjorter med bilde av meg på. De hadde til og med skaffet russebil for dagen!

De vekket meg tidlig, og vi kjørte avgårde, uten et ord nærmest. Ingen kunne si hva vi skulle. Stoppet etter en times tid og spiste frokost i en rundkjøring, og jeg fikk noen små gaver, blant annet fotoalbum, godtepose for dagen og en liste med "knuter" de tenkte jeg skulle gjennom i løpet av dagen.

Kjørte en stund til, og kom frem til et sted det ikke skjer så mye annet enn at en kan hoppe i strikk. Så hoppet vi i strikk, nesten hele gjengen. Det var 1 som ikke kunne (gravid) og 1 som ikke turte.

På vei hjem igjen gikk det radig med alkoholen, og jeg fikk stadig nye knuter jeg måtte gjennomføre, og hatten ble finere og finere. Kom til dekket bord hos ei venninne og fikk mat og mer drikke, og enda noen knuter. Så fikk jeg en liten gave fra hver av gjestene, som jeg skulle gjette på hvem som hadde kjøpt. Det var småting som skulle minne om noe spesielt mellom meg og den enkelte - kjempekoselig!

Dessverre (synes jeg) dro vi til slutt på byen, men det ble bare tøys. Men før det var alt kjempegøy!

Har vært i et par andre utdrikningslag etterpå, og i det ene hadde de leid inn salsa-instruktør, det var kjempegøy. Med litt salsamusikk på festen etterpå ble det veldig gøy.

Jeg synes aldri det har vært noen suksess å dra på byen etter utdrikningslaget, så det ville jeg ikke anbefalt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.