Sv: Bøker lest i 2010
1. Uten ekko av Anne Holt. Har lest den før, men i mangel av noe annet så...
2. Ut og stjæle hester av Per Petterson. Likte den veldig godt, men satt igjen med ein følelse av å ville veta meir. Men det er jo det som gjer det til ei god bok og.
3. Thunder Road av Erling Kaasa Veldig god debutbok, om å vera ungdom, hemmeleghetar og livet generelt.
4. Eg elska ho av Anna Gavalda. Ei bok om kjærlighet, rett og slett. Og at ting ikkje alltid er slik ein trur...
5. Historien om O. Ikkje for sarte sjeler. Den handlar om psykisk overtak og korleis det kan forandra eit menneskes tankesett fullstendig. Ganske tunglest egentlig, med lange setningar og noko tungt språk. Var på nippen til å avslutta den fleire gongar.
6. En bønn for Owen Meany av John Irving. Ei god bok, men ikkje den beste eg har lest.
7. Buzz Aldrin. Hvor ble det av deg i alt mylderet av Johan Harstad. Om å slita med psykiske problem og å ønska og flykta.
8. Meg eier ingen av Åsa Lindborg. Ei veldig god bok om å voksa opp med alkohol i familien.
9. Fyrvokteren av Camilla Läckberg. Svensk krim glimter til igjen.