Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Superkjappe lunsjer

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 15:54   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Tommel opp

Superkjappe lunsjer

Det er jo mange oppskrifttråder her, men jeg er på utkikk etter superkjappe lunsjretter som ikke er bare brødskive med salami.

Jeg ammer, og trodde jo jeg kom til å fortsette ned i vekt etter det jeg gikk ned rett etter fødsel, men den gang ei.
Jeg tror jeg er på vei opp, har ikke turt å veie meg.

Jeg har ei lita ei som ikke sover mer enn en halv time i gangen, og i starten på duppen må jeg putte smokk rett som det er. Dermed er det fryktelig lett at det skorter på maten i løpet av dagen.

Jeg har kjøpt en shake fra herbalife som jeg tar sånn innimellom, men jeg liker nå best å spise mat jeg da.

Blir wraps feks gode om jeg lager de kvelden før?

Jeg trenger noe godt fordi jeg er fysen på noe heeeeeele tiden, og sonderer skapene opptil flere ganger pr dag uten å finne noe.
Og jeg vil helst unngå å legge på meg mer..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.