Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor får jeg tak i en ordentlig bra matboks/lunsjboks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 22:07   #15
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en ordentlig bra matboks/lunsjboks?

Jeg har prøvd litt forskjellig, men er nå strålende fornøyd med Rostimatboksene som selges på f.eks Jernia. Fin størrelse og veldig god kvalitet i klikklåsen. Og kommer i fine farger, turkis, lime og rosa ihvertfall. Den har derimot ikke rominndeling, dessverre.

Tupperware sin matboks kjøpte jeg på ebay, men solgte videre ubrukt. Jeg syns denne matboksen var altfor lav, det er knapt plass til en skive i høyden, og ikke sjans til å ha oppi en yogurt.

Jeg vil heller ikke ha matbokser med løse skillevegger eller løse bokser. Det er nok å gjøre i hverdagen om jeg ikke skal bruke et kvarter på å demontere tre matbokser for vasking hver dag, og et kvarter på å skru dem sammen dagen etter.

Men, men; Jeg så Den Perfekte Matboks i et Kamilleblad fra midt i året i fjor. Den var turkis tror jeg, passe høy med 3 faste rom. Jeg tror jeg må ringe Kamille og høre hvor denne kom fra.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.