Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Gleder du deg til fotball-VM?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: VM
Ja! 26 18,06%
Tja, sånn passe. Skal bli ok. 19 13,19%
Nei! 48 33,33%
Jeg er lei VM før det i hele tatt har begynt! 34 23,61%
Det kommer til å bli et mareritt. 20 13,89%
Duste(fotball)poll. 32 22,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-10, 14:43   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til fotball-VM?

Jeg har egentlig alltid regnet meg selv for å være ganske så fotballinteressert. Jeg hadde ikke noe valg i barndommen siden broren min kun hadde et samtaleemne da han var barn; nemlig fotball.

Vel, når man blir kjæreste med han som er oppmann for bedriftsidrettslaget og som arrangerer tippekonkurranser om både engelsk og norsk serie samt store mesterskap for hele arbeidsplassen, så burde man vite hva man har i vente. Men nå har jeg fått sånn overdose i løpet av de siste 7 årene at jeg nesten spyr når jeg ser fotball på tv. Vi har nå installert en ekstra tv på vårt soverom, og fotballkamper vises på den.

Så i motsetning til tidligere så gleder jeg meg IKKE til fotball-VM.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.