Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Obligatoriske barnebøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 21:58   #14
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Obligatoriske barnebøker

Gjett hvor glad jeg er i deg av Sam McBratney bør finnes i enhver barnebokhylle. Vi har lest vår i filler, og femåringen kommer fortsatt trekkende med den når hun vil ha en kosestund.
Den lille Prinsen av Antoine de Saint-Exupéry må vente noen år til, men den har stått klar i hylla fra frøkna var bitteliten.
Jeg elsker Astrid Lindgren, og gleder meg til vi kan lese Brødrene Løvehjerte sammen.

En annen klassiker som jeg vurderer å tørke støvet av er Trond Viggo Torgersens Kroppen. Med mindre noen har tips om nye bøker som dekker temaet blomstene og biene på en konkret og lettfattelig måte? Ingen kan vel visualisere dette bedre enn Trond Viggo?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.