Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hjelp meg med chattekoder

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-10, 12:31   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med chattekoder

Jeg er for gammel til å chatte med noen av de som tydeligvis vil chatte med meg. De slenger på bokstaver i paranteser og underlige tegn over alt og jeg skjønne ringenting.

(A) betyr tydeligvis Angel. Altså noe lignende som vår :glorie: . Ok, jeg kunne ikke den smil-koden heller, men dere skjønner ...

Men det er jo tusen andre ting også. Og hva er dette: ^^ ?

Kan noen chatteeksperter, eller noen med ungdomsbarn fortelle meg litt om alle slike koder som brukes? Jeg er kule tante Kirsebær. Jeg kan ikke ødelegge hele kul-tante-bildet ved å spørre mer enn jeg allerede har gjort...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.