Sv: Bilferie med barn
Mine er vant til turar frå vestlandet til Trondheim og østlandet, og gjerna Sverige. Me har ikkje dvd eller ds i bilen, og ungane klager sjelden. Begge får ein sekk med litt leker, f.eks. litt nye klær til Barbie, eit par nye pet shop, tegnesaker, lydbøker, musikk. Så prater og koser vi oss, og synger av full hals. I sommar blir da nok mp3- spiller på begge, for no er dei litt uenige om musikk/ bøker.
Av erfaring har eg i bilen: 1 stor boks oppskjært frukt, 1 boks påsmurte brødskiver, 3-4 vannflasker, 1 rull tørkepapir, 1 bosspose, ein liten pose m/ kjeks, juice etc. Dette er ting eg har framme i bilen, og som eg lett får tak i. Ikkje alltid da passer med ein stopp, og då er da veldig greit å kunna senda ei skiva bakover. Mine spiser som regel fra me starter og til me er framme, litt kjedespising. 
Eg unngår i da lengsta ting med sukker, for to fastspente barn høge på sukker lager mykje lyd. (Erfaring!)
Ellers har eg 1 full flaska med stoffrens i bilen. Greit å kunna fjerna spy skikkelig om uhellet skulle skje, og så tar den lukta og. Eit par tynne tepper er kjekt, om barna sovner og nokon ønsker litt frisk luft f.eks.
Gleder meg stort til sommarens biltur, eg og jentene i bilen med telt i 1-2 uker. Da blir første ferien åleina på oss.