Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Verdens beste t-skjorter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-10, 23:27   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste t-skjorter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har funnet noen veldig ålreite på Cubus av alle steder. Jeg har bare kjøpt med rund hals, men mulig de har med v-hals også. De heter bare Basic t-shirt og er merket med 2 for 149. Jeg har kjøpt disse flere ganger, så det er tydelig at dette er noe de har inne som standard

Jeg liker også de basistoppene fra Cubus. De langermede variantene er imidlertid ca. 10 cm for lange på ermene for meg, men det er jo fint for dere som er høye.

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg synes disse fra e-basic hos Ellos er ganske ok. God stretch og ok lengde:

Jeg har noe veldig liknende den der fra Lindex, som jeg liker godt. Edit: Den var fra HM, ja, da er det nok den som er utgått.

Sist redigert av Bluen : 14-05-10 kl 00:23.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.