Sv: Bøker lest i 2010
1. Trude Teige - Noen vet. Bra krimbok det, lettlest. Ikke genial, men god underholdning. Terningkast 4
2. Monica Kristensen - Kullunge. Min første bok av henne, og den var helt ok. Hverken mer eller mindre. Terningkast 3
3. Gunnhild Corwin - Idas dans. En mors beretning. En rørende og sterk bok. Ida på 18 får AML, samme som pappa. Terningkast 4
4. Audrey Niffenegger - Den tidsreisendes kvinne. En spesiell, nydelig og vakker historie. En storslagen kjærlighetshistorie. Terningkast 4
5. Karen Marie Moning - Mørk feber. Litt sonn keltisk fantasy bok. Helt grei. Det jeg ikke viste var at det var en serie.. så neste bok kommer i mars. Terningkast 3
6. Sara Blædel - Bare ett liv. Bra krim dette. Jeg liker denne forfatteren, hun har gitt ut to andre bøker på norsk også. Anbefales! Terningkast 4
7. Gert Nygårdshaug - Honningfellen. Litt annerledes og pussig krim, men jeg likte den. Terningkast 3
8. Gert Nygårdshaug - Jegerdukken. Bra den og. Men fortsatt litt pussig skrevet. Terningkast 3
9. Liza Marklund - Postkards Killers. Grotesk og bra krim. Terningkast 4
10. Amy Gutman - Årsdagen. Helt grei krim det. Terningkast 3
11. Lars Kepler - Hypnotisøren. Ny forfatter for meg, og jeg likte han! Skal definitivt lese mer av denne karen. Terningkast 5
12. Cormac McCarthy - The Road. Terningkast 4
13. Chris Tvedt - Skjellig grunn til mistanke. For meg en ny forfatter fra Bergen, og jeg likte boka! Leser gjerne flere av han. Terningkast 4
14. Camilla Läckberg - Fyrvokteren. En av hennes aller beste! Terningkast 5
15. Karl Ove Knausgård - Min kamp 1. Jeg forstår begestringen! Gleder meg til nr 2! Terningkast 4 +
16. Chelsea Cain - Hjerterått. Bok nr 3 i serien om seriemorder Gretchen Lowell. Disse bøkene anbefales veldig! Rå og brutal krim. Terningkast 5
17. Kjell Ola Dahl - Mannen i vinduet. Jeg likte denne! Terningkast 4
18. Kjell Ola Dahl - En liten gyllen ring. Bra denne og! Terningkast 4
19. Kaabelbøl & Friis - Gutten i kofferten. Ikke dum denne, lettlest. Terningkast 4
20. Karl Ove Knausgård - Min kamp 2. Fortsatt begeistret! Terningskast 4 +
21. Karl Ove Knausgård - Min kamp 3. Jepp! Terningskast 4