Borte VS hjemme (konfirmasjon)
Jeg har booket klubbhuset til konfirmasjonen, men lurer mer og mer på å ha selskapet hjemme. I hagen vel og merke. Vi kan få låne et stort fint partytelt og jeg lurer på om alt blir litt greiere å ha det her. Er vant til å ha mange gjester på en gang, har hatt det flere ganger. Her hjemme har vi jo alt av kopper og kar. Og jeg får helt sikkert låne en hylle eller to i kjøleskapet til naboene om jeg trenger det. Flere av naboene mine har tilbudt seg å hjelpe til hvis noe skal lages eller evt. varmes opp.. Og i klubbhuset er det kun en komfyr med 4 plater. Og et kombikjøleskap. Ikke store plassen altså til kaker og mat.
Hva tror dere? Vi blir opp i mot 50 stykker, men 14 av de er under 15. Her har vi også loftet og nabolaget (og resten av hagen som ikke partyteltet står i) til å leke. Kan jo sette opp et vollyballnett eller no sånn. Benker og bord er og også mulig å skaffe lett.
Selskapet er fra 15:00 og utover.. Og det pleier jo å være varmt og greit i begynnelsen av mai. Ulempen er jo selvsagt hvis det begynner å pøsregne.
.....
|