Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Opprinnelig lagt inn av Line*, her.
Herregud!
Fra humor til patetisk.
1. Tipset var oppriktig ment. Jeg liker den veldig godt, om det smaker tandoori eller ikke spiller ingen rolle. Jeg liker DEN smaken
2. Jeg er selv en mamma/bestemor som er fryktelig glad i å lage mat, og lager det meste fra bunnen av, men er ingen fanatiker.
3. Dette minner om hysteri.
4. OM noen, mot formodning, skulle ha andre meninger enn deg angående mat, Mim, blir du virkelig lei deg da?
5. Skule JEG bli fornærmet på de som mener at det er fryktelig dårlig kokkekunnskaper å bruke noe fra TORO?
:rister på hodet, og ligger unna mattrådene til ekspertisen heretter:
Dette er i grunnen svakheten med hele Foreldreportalen. Noen ildsjeler startet opp her fordi de var kommet på kant med ledelsen på Nybakt Mamma, og her skulle de få boltre seg i sitt eget forum. Så definerer de reglene, og lager sine egne spesielle forum. Men reglene er ukjent for oss andre.
Jeg ante ikke at intensjonen med Mims oppskriftsforum var av en slik karakter at en anbefaling om en Toro-variant ble oppfattet som et personangrep. Det blir jo bare så man må riste på hodet.
Må jo bare minne om hva som står under Mims oppskriftsforum
Sitat:
Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette rette forumet
Men altså det underforståtte, at halvfabrikata-forslag eller oppskrifter som inneholder tilsetningsstoffer er et slag i magen på Mim - det er umulig for meg i alle fall å forstå eller lese mellom linjene.
En oppskrift, et forslag til noe man syns er godt og enkelt, og til og med sunt - flott! Men kanskje er ikke Foreldreportalen stedet for oss "hverdagsmennesker".
|