Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2010

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 15:02   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

Jeg er endelig ferdig med eksamen og har tatt fatt på de skjønnlitterære godbitene som har skreket på meg en stund nå.

1. Jo Nesbø - Panserhjerte. Jeg elsker Nesbø og koste meg også med denne. Skrivestilen til den mannen er elskverdig. Boka var spennende og absolutt leseverdig, men langtfra like god som mesterverket Snømannen.

2. Anne Holt - Pengemannen. Krimelsker som jeg er, måtte jeg teste ut denne boka også. Holt er ikke like morsom etter at Hanne Wilhelmsen ble lam og sint, men denne duger. Det tok litt lang tid før fortellingen kom ordentlig igang, men man ble da belønnet med noen mord underveis. Helt ok bok, men ingen jeg vil anbefale varmt videre.

3. Johan Theorin - Nattefokk. Jeg ble skeptisk når det ble snakk om overnaturlige ting, for det hater jeg virkelig. Denne boka balanserer likevel så tett inntil ting jeg ser for meg at faktisk kan skje at jeg koste meg med den. Ingen høydare som jeg vil lese om igjen, men absolutt vanedannende.

4. Liza Marklund - En plass i solen. Jeg liker Annika Bengtzon, mye fordi jeg kjenner meg igjen i avismiljøet. Nå begynner det vel egentlig å bli nok, kjenner jeg. Plottet blir rett og slett så hinsides at jeg har problemer med å tro på det.

5. Jette A. Kaarsbøl - Den lukkede bok. Helt annen sjanger enn jeg vanligvis roter meg bort i, men jeg likte den veldig godt. Spesielt skildringen av bokas mannlige hovedperson gjorde meg nærmeste forelsket. Jeg slukte denne boka og kommer nok til å tenke tilbake på den inniblant.

Sist redigert av Blondie : 09-04-10 kl 15:53.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.