Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Canon EOS 50D og optikkanbefalinger

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-10, 09:37   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Canon EOS 50D og optikkanbefalinger

Jeg vurderer sterkt å investere i nytt speilrefleks, da det jeg har begynner å bli noen år gammelt og jeg ikke er helt fornøyd med det. Tror jeg har bestemt meg for Canon EOS 50D, men er usikker på hvilke objektiver jeg skal velge. Vurderer Sigma 50mm F1.4 EX DG HSM, men kunne tenkt meg ett til, for utebilder tatt på avstand, etc.

Noen som har tips eller anbefalinger om hva jeg bør velge? Det er jo en jungel av objektiver der ute.

Kan jo også nevne at jeg også ser etter ekstern blitz. Så konkrete anbefalinger rundt dette tas også i mot med stor takk.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.