Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Morellas vei mot førerkortet

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 08:15   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Morellas vei mot førerkortet

13 års utsettelse er over, nå skal jeg endelig skaffe meg lappen!

Lagde denne tråden for en uke siden. Jeg var ikke særlig høy i hatten etter min første kjøretime. I går besto jeg teoriprøven og i dag står en ny dobbelttime for tur. Takket være dere som svarte meg i den andre tråden er jeg ikke fult så motløs i dag. Og forhåpentligvis går timen i dag litt bedre.

Selv om jeg helst skulle hatt lappen i går så har jeg ikke noe mål om å ta den så fort som mulig. Jeg er alene med ungene de to neste årene, så jeg trenger den virkelig. Men jeg skal tross alt kjøre rundt på det mest dyrebare jeg har.

Oppdatering kommer senere i dag.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.