Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Filer som ikke vil spilles av i iTunes

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 22:22   #21
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Filer som ikke vil spilles av i iTunes

Kan jeg spørre, har du alle filene din liggende i en mappe? Legger du til filer manuellt eller lar du iTunes importere for deg? Jeg lar iTunes organisere musikken slik at det legges i mapper sortet på artist-album. Jeg synes det er greit men mange vil ha sin egen mappestuktur.

Det jeg gjøre er at jeg har en mappe med musikk (iTunesmappen). Når jeg legger inn ny musikk så legger jeg den i en mappe som heter "import" som ligger utenfor iTunesmappen og ber så iTunes importere dem. Jeg har krysset av for valget "Overfør filer når du legger til" eller noe tilsvarende. Da kopierer iTunes de filene over i iTuneskatalogen og legger de i riktige mapper, og jeg kan slette filene fra importkatalogen. Da får du en ryddig og fin katalog. Kanskje ikke noe direkte svar på problemet ditt, bare et tips

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.