Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Grandiosa smaker papp. Vi spiser som regel dr. Øtker når vi har ferdigpizza og glitterbarnet spiser bare bunnen uansett. Hvorfor kjøper man grandiosa når det finnes frossenalternativer som smaker godt? Glittermannen spiser av og til Grandiosa.
Nordmenn liker papp-smaken! Uansett hvor mange nye og spennende alternativer som andre papp-pizza-produsenter kommer med, så holder Grandiosa stand som Norges mest solge ferdigpizza. Synes Grandis smaker helt ok jeg. Ikke veldig godt. Ikke papp. I hvert fall ikke pizza, men helt ok.
Jeg husker forøvrig også den samme tendensen når vi tidligere hadde noe som het "Endelig fredag" i flyselskapet jeg jobber i. Passasjerene fikk servet ubeskrivelig ekkel hamburger med varierende grise-ekkelt fyll... ALT ble borte, businness-mannen hogget innpå og koste seg, og folk jublet når vi dro frem hamburger-vognene våre ombord. Det var fest, rett og slett!
Nordmenn liker ekkel junk.