Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dødsulykke i OL

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 23:35   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.087
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dødsulykke i OL

Tragisk nok har det vært en dødsulykke i OL i Vancouver, og det før lekene har startet. En georgisk aker mistet kontrollen over kjelken og falt av i 133 km/t.
Både tragisk og trist, selvfølgelig.


Det som jeg finner enda mer tragisk, er at det ligger ute flere bildeserier som viser fallet. Jeg kjenner at jeg får en skikkelig flau smak i munnen, og lurer på om ikke media går litt vel langt i å spekulere i en tragisk ulykke og gjøre den sensasjonspreget og tabloid.

Kilder; og de skal så visst ligge i første innlegg så både VG og Dagbla' kan se hva jeg mener om saken:

http://www.vg.no/sport/ol/2010/artik...p?artid=584115
http://www.dagbladet.no/2010/02/12/s...ykke/10369092/

Aftenposten hadde heldigvis vett nok til å ikke ha bilder fra selve ulykken, annet enn fra førstehjelpen (men der ser man ikke den forulykkede).

Er det bare meg, eller blir media stadig råere (i mangel av bedre ord) i sin fremstilling?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no