Sv: Filmer sett i 2010
1. Avatar 3D: det må være den beste filmen jeg har sett. Helt fantastisk! En klasse for seg selv.
2. Sherlock Holmes: Spennende og gjennomført
3. Crossing Over: En relativt grei film. Noe å tenke på, tror den er laget spesifikk for amerikanere, moraliserende...
4. Brokeback Mountain: - kjedelig og veldig oppskrytt! - kommer nok aldri til å se denne igjen...
5. Valkyre: fengende, men ikke så bra som forventet..
6. The Last kiss (2006): God historie, men mye dødtid! En feelgood film 
7. Get smart (2008). Actionkomedie. lo noen ganger, helt ok film en kjedelig kveld
8. Fred Claus (2007). En morsom film. Kanskje ikke jul akkurat nå, men Vince Vaughn er verd det 
9. Fools Gold (2008). Romantisk komedie. Har sett det før, men blir liksom ikke lei 
10. Biefilmen (2007). En morsom søt film.
11. Eagle Eye. Ganske spennende og gode scener, men noen ganger var de vel kanskje litt vel gjennomført, og mindre gjennomført...
12. Wallander - Presten. Trodde ikke jeg likte så godt krim, men etter Sherlock Holmes og Wallander, så må jeg nok revurdere hva jeg liker 
13. The Grand - etter min mening helt meningsløs film. Kjedelig pokerfilm, sikkert kjekk for de som liker poker, jeg klarer ikke å avslutte en film før jeg har sett den ferdig, så måtte jo se den ferdig, og ble ikke noe overrasket over slutten..
14. What woman wants - har sett den mange ganger før, blir aldri lei. Koser meg like mye hver gang 
15. The Sisterhood of the Traveling Pants 2 - søtt drama - en film for meg, lett og ukomplisert 
Det blir mye tv-titting her for tiden, ikke bare film, men en haug av serier også. . .