Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Apollo-tabbe

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 15:26   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men Elin, er du ikke enig i at et profesjonelt firma bør ha strengere kvalitetskrav enn som så? Ditt eksempel ville jo aldri blitt slått opp i VG, siden alle ville antatt at det var en enkelt polakk som solgte selvplukkede jordbær.

Jeg for min del dåner litt bare av at NetCom lager annonser med feil orddeling, og dette var virkelig noe av det grelleste jeg har sett!

Selvfølgelig er jeg enig i det, men helt oppriktig så mener jeg at det er langt alvorligere at NetCom gjør slike tabber enn en reiseleder/egenlært thai/dyslektisk svenske har skrevet et ukentlig stensilert ukesprogram med utfluktene på en charter-destinasjon i Thailand. DERSOM det var en BOK eller lå på Apollo's egen nettside, ville jeg synes det var helt forferdelig. Men jeg forsøker å se litt lenger enn at det er et så lite blodseriøst at man kan se litt gjennom fingrene.

Som sagt sammenligner jeg dette med en litt dårlig oversatt svorsk meny på Gran Canaria (som vi begge elsker ). Det er skikkelig dårlig norsk ja, men med litt godvilje (og sol, og vind i håret og hvitvin og nydelig thaimat innabords) på ferie så klarer man kanskje å le av det, og ikke se det ene og alene som at Apollo er fryktelig useriøse.

Det var det jeg mente....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.