Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 13:15   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Om det var slik, hvorfor får man et sånt "varsel"? Nå husker jeg ikke når på døgnet den trampingen skjedde, men om smilefjes våknet midt på natta så var det vel sannsynligvis også etter at det skjedde? Hva skulle smilefjes gjøre med det varselet, som altså kom etter at det skjedde?

Selv drømmer jeg ting hver eneste natt, uten at det skjer i virkeligheten, så om noe tilfeldigvis skulle stemme noenlunde en gang i mellom (smilefjes drømte vel ikke om selve trampingen, men om ambulanse osv) så har jeg jo tusenvis av "bevis" på at det ikke er noen sammenheng mellom drømmer og virkelighet på andre siden.

Jeg føler at mange alternative/new age-folk glemmer at usannsynlige sammentreff også skjer, helt tilfeldig. Vi kan ikke bare samle på de gangene, og glemme de tusenvis av gangene det ikke skjer sammentreff.

Nei, men det er vel det som kalls tro.
Jeg kan ikke bevise noe som helst.
Og jeg har ikke tenkt å "glemme" at det finnes tilfeldigheter, tvertimot: Mange av de gangene jeg har opplevd noe rart, er det rasjonelle forklaringer på ting, tilfeldigheter og annet.
Men så er det de gangene jeg ikke kan forklare det.
De gangene jeg får en sterk følelse av noe, en intuisjon eller whatever.
Jeg kan ikke forlange at andre skal skjønne eller tro meg uten dokumentasjon, men jeg kan samle på de opplevelsene, ta dem med meg og tro hva jeg vil om det.
Og jeg ville blitt veldig glad om jeg fikk gjøre det uten å bli latterliggjort og kritisert.

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.