Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 03:48   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Vi kommer også.

Jeg og samboer med tre småtroll, samt mine foreldre og en onkel.

Ting som er greit å ha avklart på forhånd:

Jeg spiser pinnekjøtt og samboer ribbe, så husk å ha begge deler klart.
Onkel er hardcore vegetarianer så han må ha spesialrett.
Vi spiser på slaget kl. 17, når Sølvguttene starter, så da bør det være en stor TV tilgjengelig som alle kan se fra spisebordet.
Småttisene har vi ikke kustus på, så regn med at de kommer til å være rabiate og rive ned all julepynt og åpne alle julegaver.
Storesøster vil egentlig bare se TV, så sett frem stuens beste godstol og skru på Boomerang med greit volum så underholder hun seg selv hele kvelden. Hun må sitte der alle andre er.
Min far vil nok kreve at alle går rundt juletreet, men han bestemmer hvilke sanger som skal synges og det er kun de seriøse salmene i en bestemt rekkefølge. Nåde den som prøver seg på "På låven sitter nissen"
Onkel er hyggelig og snill, men bli ikke overrasket om han setter seg ned på gulvet og mediterer midt under middagen/julegaveåpningen.
Når barna har lagt seg vil vi gjerne spille TP, så du bør helst ha en nyere versjon av brettspillet tilgjengelig. Vi pleier å holde på til kl. 03, og alle i min familie er besserwissere som bruker stemmevolum som hersketeknikk, så vi trenger muligens ett lydisolert rom.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.