Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebordkjoledilemma (Nå med bilder)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-09, 23:48   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julebordkjoledilemma

Type jobbjulebord dette her. Jeg er ikke spesielt glad i gull og glitter. Jeg trives i grunnen best i type kjoler som andre bruker til hverdags.

Jeg har endt opp med tre kjoleinnkjøp de siste ukene. Jeg er ikke fornøyd med noen av dem. I alle fall ikke som julebordkjole. (Eller egentlig er det kanskje når de blir plassert på meg jeg ikke liker dem helt).

Kjole nummer 1 er en veldig standard knelang sak i svart fløyel fra Lindex.
Den er antakelig den som er mest "safe" i forhold til pyntetkode. Men egentlig er den ganske kjedelig, og jeg føler at V-utrigningen blir litt feil på meg.

Kjole nummer 2 er en NoaNoa-kjole i svart. Den er også knelang, har folder i skjørtet, krage og knappestolpe. Jeg tror jeg har sett at Elinblu har samme sak i en annen farge. Jeg synes bestemt det er en hverdagskjole, men dama i butikken var fast bestemt på at den var pyntet nok for julebord. Jeg har brukt den med en lilla genser med blode i halsen, men innbiller meg at den blir hakket mer pyntet om jeg bruker den uten noe under. (Da må jeg i så fall ha noe over skuldrene for å skjule melkehvite bryter-overarmer ... ).

Kjole nummer 3 er en Container-kjole. Den har høyt liv og halvlange ermer. Den er egentlig helt perfekt fra livet og opp. Nedentil er den i mønstret jersey-stoff. Det gjør den i grunnen veldig hverdagslig. Samtidig er det den kjolen jeg definitivt føler meg mest vel i. Jeg kjenner at jeg kan komme til å bruke den i juleselskap og slikt, men den er nok ganske sikkert ikke en julebordkjole?

Innspill?

Bilde 1 og 2 er av kjole 3.
Bilde 3 og 4 av bilde 2
Bilde 5 er av kjole 1
(Bare for å gjøre det oversiktlig, liksom. )

Sist redigert av LilleT : 12-12-09 kl 14:01.
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.