Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vil du heller være dum eller mentalt ustabil?
Jeg foretrekker å være dum 35 30,70%
Jeg foretrekker å være mentalt ustabil 57 50,00%
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner spørsmålet 22 19,30%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 21:27   #35
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?

Vanskelig spørsmål. Jeg regner med at du har fratrukket effekten av piller, slik at alternativene er like dum, i mot alternativet like mental utstabil, gjennom hele livet.

Jeg tror jeg ville foretrukket å være mindre klok enn mer mental ustabil. Som dum så er man (lykkelig) uvitende. Er man mental ustabil, så er det gitt at en ikke har det jevnt over godt med seg selv. Det går garantert utover livskvaliteten i negativ retning. Først og fremst for følelsene en har inni seg selv til å starte med, må være vonde å ha. Og deretter de ekstra vonde følelsene vedkommende vil få, pga alle konfliktene som vil oppstå med menneskene hun har rundt seg. I tillegg så vil det jo gå utover ens egen familie, venner, jobb og kontaktnett. Jeg vil heller ha barn som synes det er litt trist å ha en mamma ikke er mer klok enn hun er, enn barn som synes det er trist å ha en mamma som er mental ustabil.

Som mental ustabil så vil en jo gjøre dumme valg i livet, uansett om en vet det ikke er smart. Så det antall dumme valg tatt, trenger ikke å bli mindre, enn om man kun var dum.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.