Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken farge på denne kåpen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken farge bør jeg kjøpe?
Svart 17 32,08%
Rød 19 35,85%
Grå 17 32,08%
Ingen av de, jeg foreslår en annen ullkåpe i tråden 0 0%
Deltakere: 53. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 11:01   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken farge på denne kåpen?

Hjelp. Jeg har funnet meg en kåpe jeg har lyst på, men klarer ikke å bestemme meg for farge.

Jeg har en ullkåpe som er knalloransje fra før og jeg skal kjøpe Bergans dunkåpe i svart. Ellers har jeg svarte, grå og kremfargede støvletter jeg bruker litt om hverandre om høsten/vinteren, men mest sorte. Jeg hadde før en svart ullkåpe, men den har gått til Fretex under flyttinga siden den var blitt for stor.

Så, svart, rød eller grå? Jeg tenker at svart er lurt fordi det passer til stort sett alt jeg bruker av klær nå, men er litt kjedelig. Den røde synes jeg er knallfin, men siden jeg har oransje fra før blir det kanskje litt mye med to knallfargede vinterkåper? Grå tok jeg med bare fordi jeg vanligvis liker grått, men akkurat denne vet jeg ikke helt med. Synes kanskje den ble litt stusselig med de grå knappene, litt vel ensformig kanskje?

Svart:

Rød:

Grå:

Hvilken synes du? Har du forresten tips til en helt annen ullkåpe du synes jeg burde vurdere?

Poll kommer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.