Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-09, 10:05   #11
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Den nye sofa'n min er kommet! Den er både god å sitte i, myk og deilig å ligge i. Fikk "feil" farge, dvs på de 3 putene og på puffen, men de nye trekkene kommer på neste levering og jeg skulle få de da. Siden vi nå bruker sofa'n så regner jeg ikke med at de gidder å ta de andre trekkene tilbake? Alltid greit med noen ekstra trekk.

Har plassert den ene delen for seg selv, tenkte å kjøpe et lite bord og en leselampe. Så drar vi den bare bort til resten når vi har mange gjester. Sofa'n er stor nok så.. (veldig stor) Eldstegutten mente han kunne plassere alle delene etter hverandre og ha et megastort laneparty med gutta. Hadde nok fint fått plassert 12 av de uten problemer. Puffen er jeg ikke helt sikker om jeg vil ha i stua. Hvis vi noen gang får leiligheten i kjelleren for oss selv noen gang så hadde den vært superfin plassert midt den store gangen vi har nede? (Har SÅ lyst å ha hele huset nå som vi har ungene boende hjemme).

Veldig fornøyd!

cilen er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.